förlovningsmiddag

Kom hem, gjorde mig i ordning och stack sedan genast på förlovningsmiddag med familjen och Kim :) Min farbrors förlovning, fick jättegod mat också! Dessutom var efterrätten jättegod den med, var typ vitchoklad-mousse med jordgubbskräm ovanpå ? :)
Sedan var det hem och vidare till mormor och träffa söta kusin vitamin <3
Efter det tog jag ut Röni ett varv för att skritta av henne lite från gårdagen då jag faktigst råkade tappa bort mig aningen och ridturen blev nästan timme längre än planerat. Var ute typ 1,5-2 h  :P
Ska väl börja hopp i duschen nu tror jag och sedan så småningom börja söka mig till sängs för att orka stiga upp imorgon igen. Sista skolveckan, here I come ! :D


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0