helgen

Dålig på att blogga då jag är ledig, så därför får jag ta och berätta allt lite på efterhand. Men iallafall, igår for jag till älsklingen övernatt. Då jag väl kom dit var också Kenneth där, vi pratade lite och kom sedan överrens om att vi skulle åka ut och äta. Vi åkte sedan alltså jag, kim, kenneth och Fille ut för att äta lite. :)
Men innan det åkte jag och Kim till en strand nära honom och fotade hans bil lite och så, men såklart ville jag ju passa på att ta foton på lite annat också, hihi ! :)
Sedan åkte vi och åt tillsammans med de andra, senare träffade jag även Victoria :D
Här är btw lite bilder från gårdagen :




ganska fin svan, hihi ;)

sommarbild



Kim fotade mig


och så fick jag Kim övertalad till en bild med mig på samma gång :)

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0