Huh

*puust*
Då var två prov skrivna igen då. Har skrivit finskaprov samt brusa provet i hästskötarkursen. Finskan gick nu som det gick, men känner på mig att det nog inte gick något vidare alls. Suttit och tentat in alla finska ord riktigt ordentligt också så jag kunde dem till 97,95 % och så behövde jag inte enns så många av dem. Dessutom fanns det en massa meningar ur ett stycke jag fattat noll av, men äh.. vad kan man göra. Får barav vänta och se och hoppas att jag iallafall är godkänd, det är huvudsaken.
Brusaprovet gick nog riktigt bra kände jag på mig, kunde allt förutom att förklara en liten grej som jag senare kom på att var helt busenkelt, men då man inte tänker tillräckligt utan stressar vidare bara så.. -.-
Fick också ut engelska och kemi provet idag, trodde kemin hade skitit på sig totalt men det gick bättre än jag trodde och är nöjd med resultatet. Engelskan var också helt bra.

Hatar matten, fick igår höra på mina "jättefina" resultat högt i klassen utan att jag  gett lov till  läraren om att hon enns skulle få avslöja några resultat. -.- Senare kom hon desstom och klagade över att jag inte räknat något på dendär lektionen fast jag visst hade räknat en massa, hon blev visst ganska tyst då jag visade henne hur mycket jag egentligen räknat. Orättvis typ måste jag säga. Känns abbsålut som om hon har något emot mig trots att jag aldrig gjort henne något illa eller varit uppkäftig eller något mot henne. Fattar inte. Kommer garanterat ta upp det med någon här ännu, alla ska fan behandlas rättvist.

Men nu ska jag kila vidare, Kim hämtar mig från skolan nu då han slutar jobbet, sen blir det hem en sväng och sedan vidare mot bruke för att kolla på fotbollsmatch..

KRAM:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0