i april har jag ..

rökt - nej
snusat - neej
varit glad - jodå !
varit ledsen - kanske lite .
gråtit - Mm.
skrattat - Jao ! :)

saknat någon - mm . :/
träffat någon du saknar - njaae..
mist en vän - nej ?
fått nya vänner - njae.
varit sjuk - lite nu och då, ja.
varit på sjukhus - hmm.. minns inte när det var x)
opererat dig - beror på om jag vart på sjukhus i april ^^

tagit mediciner - Värktablett kanske.
firat - Jopp ! :)
kramat någon - Jaa !
pussat någon -  Jaa ! <3
pussat fler än 2 personer - nee
hånglat - Mm .
haft sex - ...
ångrat dig - hmm.. njaa, tror inte det.

ätit en hamburgare - nix.
fiskat - hahah, jag? fiska ?! Sällan . :P
åkt tåg -  nope
buss - hmm.. tror inte.
haft hög mobilräkning - aaningen..
ätit sushi - aldrig ätit sushi.
sparkat någon - varför skulle jag göra det ? näe ! :)
slagit någon - nejj !
pratat med en främling - njae.
druckit öl - nej
druckit cider - nej
spytt - nej
gungat - nej
lyssnat på bra musik - Jaa !
lyssnat på dålig musik - inte frivilligt isf !
velat bli känd - dunno.
varit i skolan - Mm.
saknat skolan - Ehm ? Don´t think so ! x')
hittat pengar -  nej.
snott något - nejj .
krossat något - nee..
ramlat - kanske, minns inte ^^
pussat en groda - Nej men usch..
 bloggat - Jaao.
tyckt varit en bra månad - Helt okej .

Sådär ! ;) ( Listan är btw tagen från Vickans blogg , www.vickustickus.blogspot.com
Tjingeling ! ;)

KRAM !

Kommentarer
Postat av: Alexanderelena

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2012-01-30 @ 09:03:14
URL: http://alexanderelena.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0