Ny header

Kommentera gärna vad ni tycker om den. Tänkte att det kanske vore bättre med en lite somrigare header nu då det ändå blir sommar istället för att ha en så vintrig header, tycker inte ni? ;)
Den blev nu som den blev, men den duger väl för en tid igen. Hihi . :)

Idag har jag:

- Varit i skolan
- snackat med läraren O.o
- Mockat etc.
- haft hovslagaren hit

och jaa, så har ungefär min dag sett ut idag. :P sådär kort.
Men funderade nog på att börja söka mig till sängs, börjar bli trött. Skönt så har man sovmorgon imorgon så jag behöver först vara 10.30 i skolan. ♥

Kommer antagligen ha rätt så mycket att grejja med i helgen så kan hända att jag inte hinner blogga så mycket, som vanligt. 

Helgens program ser ut såhär:

Fredag - ridlektion till Jenni från 17.00>18.00, sedan > off to Kim och fira hans kära mor som fyller år. :)
Lördag - frissa kl. 10.00, antagligen byta rent i burarna hemma (marsvin & kaniner).
Söndag - förlovningskaffe med familjen .

Dessutom borde jag också planera in Röni någonstans! :) Min gulliga Röni ♥
Men nu, Godnatt !

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0