school

Sitter i skolan, just haft första lektionen musik. :) Alltid nice att börja med musik på morgonen, iallafall tkr jag det ! ;) Faast, tja.. vi sjöng typ samma sång om o om igen, blev kanske lite för mycket av just den sången. Musiklektionerna är nog också de enda lektionerna som går rätt så snabbt även fast de egentligen är lika långa som de andra lektionerna. Känns som om typ de flesta andra lektionerna bara är att slösa viktig tid.
Nu sägs det ju dessutom att världen ska gå under den 21:a, tänk om jag dör snart ? Då måste man ju göra något annat än att sitta på tråkiga lektioner, eller ? hah, skojja. Tro inte att jag nu tror på att världen går under den 21:a. Just kidding. ;D  Nu börjar min lektion , bye !


'

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0