talking about countries

Sitter i skolan på enkkalektion, går igenom olika länder/städer i engelskan som vi gjort arbete om. Själv ska jag presentera om Hawaii, men det tänkte jag nog inte riktigt göra idag eftersom det är lite på hälft med det ännu, min orsak kommer däremot vara att jag har arbetet på en minnepinne och jag tyvärr glömt minnepinnen hemma (a).  Men det finns ju som tur andra som är redo att presentera idag. :)
Samtidigt som jag lyssnar på alla presentationer känner jag sakta hur jag mer och mer längtar efter att få resa någonstans. Satt hos frissan i helgen och snackade om resor  också, hon gav förslag om att resa billigt till Budapest eller Gdansk eftersom hon själv gjort dt en gång tillsammans med hennes pojkvän. Skulle va helt jättekul ju, men tror inte jag får Kim medlockad ännu, tyvärr.. För honom känns det som om dt var nyligen han reste till Kanarieöarna med klassen, så jag får väl vänta en tid ännu innan jag får sällskap någonstans. ^^
Men typ att åka till Hawaii, Barcelona, Miami eller nåt sånt skulle man ju inte direkt tacka nej till. :)

KRAM

Ps. någon som har nåt förslag på ett fint resemål ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0