vart i bastu

Så skönt att slänga sig in i en varm bastu då man går omkring och bara fryser. Vädret idag har dessutom inte alls varit något vidare, det ha bara blåsit och varit kallt. Dessutom hade motvind då jag cyklade hem. -.-
Men nu har jag då alltså varit i bastu med håret inbakat i hårinpack och ansiktet fick på sig en ansiktsmask. ^^
Nu sitter jag i mina rosa pyjamasbyxor och är väl påväg att dejta sängen så småningom.. Eller, snarare nu. Heheh, Godnatt på er ! :)

Ps. har inte alls berättat om helgen heller, men jag firade alltså vappen tillsammans med Kim och några vänner hos min småkusin som hade fest. Jättekul ! :) Något jag gärna gör om !

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0