wanna have summer now !


Längtar efter att få doppa tårna i vattnet, gå barfota längs strandkanten, hänga med vännerna på en glass ute på byn och bara få chilla. Dessutom är det i sommar jag börjar jobba = då får jag pengar. :)
All inspiration till att enns försöka få bra i skolan börjar snart ta slut och man har endast lust för att ta sig ut i solen och ligga i gräset med en mp3 och lyssna på härlig musik. Gaah, får nå fel snart.
Borde dessutom fixa en ny header, ja menar.. dendär har ju vinter bakgrund, passar ju inte. ;)
Men får se när jag ger mig tid åt det. Ska snart iväg till brusa på hästkursen snart också, sen hem och eventuellt ta mig ut på en ridtur. Hoppas jag ger mig tid till det iallafall, sen måste jag försöka orka med att kolla igenom lite matte också, fuuuckk..
Men nu ska jag gå, hejs ^^


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0