då var det dags för kolik igen



I will never let you fight for this alone.. never.

Min lilla gulle Prins råkade ut för dendär j*vla koliken nu igen ! Förstår inte ? det e fan 3:e gången på nästan ett år ! Vad är felet ? :( Finns så många orsaker det kan vara, men ändå så få av dem som man skulle kunna tänkas vara orsaken till. Huhhu, nåja.. blev en lång natt. Var dessutom före det på zumba en timme, sen till actiwell en timme och sen ska man hem och gå i 3-4 timmar till ! :/ huhhuh, musklerna tog nog stryk säger jag.. var knappt så jag slapp upp från sängen i morse då jag väl fick ro att vila.
Har vart ut och gå med honom lite idag också, hans muskler är nog säkert lika styva som mina. Inte är han heller van med sånhär motion, heheh .. :) stackarn.
Menmen, sånthär e dt.. man kan aldrig veta när den är framme. En veterinär kom slutligen sen och kollade, men då var han redan på bättring. Körde i han paraffinolja med slang så det säkert for ner en del, usch vad hemskt det såg ut ! :( usch usch uusch..
Men bättre blev det iallafall och bättre var det så , så fick vi alla ta det lugnt. Han fick sova lugnt och bli fortare frisk. :)
Idag är han lika pigg och frisk som förut igen, såå skönt !! 
KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0