dagens

DAGENS PLANER: ehm.. dagens planer. Dom ha no fari nästan alla dom, men ivf. Var hemma hela dagen och kollade till Prins som var sjuk igår. Har gått med honom, det har i princip varit mina planer för idag . Senare ska jag natta dem och se till att själv kanske få lite mer sömn bara allt är bra. :)

DAGENS VILL HA: hmm.. vet inte.
DAGENS SAKNAD: Mycket :)
DAGENS DROG: music♥, hästana ♥♥
DAGENS TRÅKIGASTE: huvudvärk !
DAGENS KÖP: inget !
DAGENS GODIS:  choklad.. hmpf.
DAGENS HUMÖR:  trött, huvudvärk , gladare än igår ;)
DAGENS SJUKA: ska jag räkna upp allt ? Har huvudvärk, ryggen sjuk, benen, armarna, axlarna, magen.. allt !
DAGENS KOMPLIMANG: en text med ett par söta ord.. (a)
DAGENS SKRATT: skratt ? ehm.. vet ni vad ? Jag har inte skrattat idag ??!! :sss Shiiet ! hjälp ! :o jag e sjuk ! :o
DAGENS BILRESA: None !
DAGENS GRÅT: tamtadamtamtaaaaa.............. INGET ! :)
DAGENS DRYCK: vatten (Y)
DAGENS LÄNGTAN: Helgen 
DAGENS SPAN: ehm, vet inte :'D
DAGENS KÄNDISSPAN: chad Michael Murray ;oo
DAGENS TELEFONSAMTAL: ;)  
DAGENS PERSONER: Mamma, pappa, syster , mommo.. dom ända jag sett. Dom jag hört av e nog Jullan, Kim, Cd o jaa.. hömhöm :D

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0