enformigt med tråklistor nu eller ? hahah, jag har tråkigt !

Hur bor du: hemma med mamma, pappa, syster + djur
Brukar du komma i tid: ehem, jag ? sällan. :)
Hur lång är du: typ 162
Kan du laga mat: hahah, njaa. Skulle vilja kunna laga. :)
Har du någon fobi: sjukhus, läkaren..
Hade du en bra kväll igår: nja
Vilket är ditt senaste inköp: en Dually grimma. 
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mam/pap ?
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: vet inte ?
Vem snackade du med senast: mamma
Alkoholhaltig favoritdricka: vet inte riktigt.
När gjorde du senast något riktigt dumt: dunno
Saknar du någon just nu: Joo, jättemycket..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: fråga samma saker om och om igen / tala skit bakom ryggen om någon utan orsak / bete sig omoget.
Hobbys: Ridning, Gitarr, Zumba, nångång Actiwell
Vad drack du senast: vatten
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen
Använder du hudkräm: nej
Attraheras du av män med skägg: ehm , nja.
Vilken låt lyssnade du senast på: vet inte riktigt. Minns inte, sry. 
Vad tycker du är äckligt: drägliga spurgun 
Har du pengar på mobilen: mjo
Vilken svordom använder du mest? vet inte ? svär inte så mycket
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vet inte, beror lite på
 Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ehm, jaa.. en resa för hela familjen tror jag, kläder, sånt. :) 
Vad åt du till mat senast? Mat från rax. ^^ hahah
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? I april
 -Pratar du några andra språk? förutom svenskan, engelska, lite finska, tyska, och grunder i franska kan jag.
Har du gråtit offentligt? ja
När sov du senast på golvet? vet inte?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? hmm, vet inte riktigt. 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ingenting tror jag, fast försöker ju tänka positivt .
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? hah, om jag skulle våga ja.
Tycker du om att krama folk? Joo.

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0