huhhuh, brrr..

sitter och försöker få upp värmen i min stickade tröja som mormor någongång stickat :') Har jättekallt och bara tanken av att jag skulle behöva upp till skolan med en lapp ( jag vet, bara pg.a. en fånig LAPP!) får mig att frysa ännu mer.. :s Borde ju förstås ta ut pengar till morgondagens kurs också, men ringde till snälla mamma som skulle fixa det. :)
Men ska iallafall ut och städa stallet snart, samt kanske lite förbereda inför morgondagen. Ska ju iväg tidigt och så, alltså måste jag ha precis allt klart så det bara är sticka iväg. Hoppas bara Prins går snällt in i tansporten så man inte behöver kämpa så mycket med det. Ska väl nog gå bra ! Vi säger så , så gör de det ! :)

Föressten, bara jag som ÄLSKAR doften av produkterna o sånt grejs som frissan lägger i håret ? Har suttit och sniffat i mig doften hur länge som helst nu och tröttnar typ inte heller :'D
Eller.. så är det helt enkelt bara jag som är flummig. (a) Lite speciell kanske,ja . ;)

Imorgon åker vi iväg, Prins ! :D


KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0