ingen skola för mig

Fick som sagt stegring igår igen, alltså är jag hemma igen idag. Mitt huvud pumpar på som nåt värre och det känns som om nån typ sku ha slagit mig i huvudet. Såå huvudvärk, näsan är nästan täppt och halsen gör ont. Är verkligen så trött på att vara sjuk, avskyr det :/
funderade ändå på att gå ut och kanske ta en liten ridtur med Röni samt gå en liten runda med Prins, kanske lite frisk luft skulle pigga upp mig ändå ? Får se, kanske jag gör så. Iallafall någondera.

Så jobbigt att va sjuk eftersom man knappt orkar göra något då, trött och sliten och det leder bara till att man börjar känna sig enormt lat. :s

Tror nog det är bäst att jag går ut nu.

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0