intressant rella timme, eller hur ?

M= Matilda
J= Jullan
H= Heidi ( Jag)


M: Heeey, come oon !

J: tjena jag e Osama bin laden jag är er nya påve, vill du joina mitt nya gäng, al-Caida ?

M: meeh, kom igeeeen.....

J: ja e en gammal snubbe, ja ligger i min grav.. min grave.. hahah , näää !

M: men på 300 talet... alltså..

J: men då hände ingenting, då va de ba en massa klostergrejjs !

M: biskopen i ROM !

J: men ingen påve du !

M: Påvens ställning utvecklades av Leo den store, påven på 300 talet !! :o

* silence* .....................................................................

H & J: HAHHAH !!! LEO ! :o Omg :'DDDDD den STOOORE O.o

M: o tack vare påvens stigande makt så fick han ta hand om himmelrikets nycklar

J&H: O.o

M: .. som Jesus tidigare anförtrott åt Petrus.

J: varför har du ett V på ditt armband Matilda ??!

M: V ??! dt ett HJÄRTA!!! :o

J : .... ouh.. * blir nerhackad*

M: de e inget mjukt hjärta..

J: Hahah ! Har du inget mjukt hjärta !! Tilda har inget mjukt hjärtaaa !! hahahhah !!

M: ööhmm.. *var var vi nu*..


KRAM !

ps. har tekka lektion nu efter dethär och känner på mig att jag kommer döö.. har inte gjort bilden jag skulle göra.. shiet, shiet, shiiiet.... help me >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0