nyklippt hår = härligt !

åh, så skönt att ha varit och klippt sig lite igen ! topparna var helt slut och risiga , men nu är allt i skick igen !! :D Yee ! :) Blev inte nåt extra klippas, bara toppning. Fast luggen var rätt så lång så den tog hon en del av, den e kanske det man märker mest av :')) hihi, men iallafall. Skön känsla !
Hon passade på att färga mina ögonbryn på samma gång också, hihi.. som vanligt . ;) har man så blonda bryn så får man se till att göra dom lite mer synliga bara.. suck . ;)
borde köpa nån hårfärg också för den delen, början bli ljust på huvet ! ;) Kanske jag är blond egentligen ?
Min frisör sa iallafall att hon tror jag skulle vara rätt så blond om jag bara skulle låta det vara , och ännu mer blond om solen skulle ha blekt det under sommaren och jag inte färgat det ! :'D hahah , oj nej.. e ja blond ? :s huuhuuuh :D

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0