sitter hos Kim med Pumba flygande runt mig, upp och ner och hit och dit !

Jahas, sitter hos Kim med hans lille kissemiss Pumba som flyger både högt och lågt runt mig. Jätteintressant tycks fb och bloggen vara även för den eftersom den kommer och sätter sig på tangentbordet emellanåt och stirrar in i skärmen. Eller så kommer den bakifrån datan och lägger tassarna på dataskärmen och kikar upp på mig bakom datan . Hahah, ganska söt måste jag nog ändå säga att den är. :)
Igår gjorde vi egna pizzor här och efter det stack vi ut och åkte runt lite i bruke, kom hem en 12 typ. For först med Fille och Kenneth till portti , de åt pizza och jag fick en namiglass :3 nomnom. ;) Hihi, nåväl.. Sen blev Fille kusk, mer än vad han var från tidigare då så sen stack han efter en annan tjej som skulle med till Skippers med hans andra gäng som han skjutsar på. :P Menmen, sen körde jag och Kim vidare då och hittade seda Sussu, Fuku o... jaa..nån ? hahah, vet inte va han heter.:'D nåja, sak samma. Stod där och prata skit en god stund sen innan vi ti sist åkte hem igen  !:)
Idag är det kalas hos oss, så ska väl börja söka oss dit om en stund. Släkten kommer dit (en del av dem då) och så blir det att börja äta en massa gott som mamma, syster och tillome lite jag bakade igår ! :D Jeeee ! ♥
Ehm.. nu börjar jag nog fundera om Kim kanske somnat i duchen, han ha vart jättelänge där ? O.o
Men ja, såhär ser alltså början av min dag ut i korthet.. eller, var det korthet ? blev nog snarare ett lite längre inlägg än normalt ? :')) Jajjaa, same shit.
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0