strömavbrott

Som jag trodde, strömmen var borta en god stund för någon timme sedan. Men vet ni? Ibland kan det kännas skönt att bara få va omgiven av levande ljus istället, det är helt tyst och det ända man ser är en levande, dansande låga. Okejj jag gjorde mina läxor, det var mindre skönt men iallafall. ;)
Senare plockade jag fram gitarren, satte mig till rätta i soffan och började spela igenom lite sånger. Det kändes åtminstone skönt ! :)
Världen känns inte alltid helt hemskt trots flunsan, bara man får ta det lugnt.
Blev sittande och kolla på hästarna då de åt sin kvällmat också, ljudet av dem när de tuggar maten och frustar nångång får en att bli så lugn ! Det är nog där jag trivs, jaa.. allra bäst helt enkelt ! ♥


satte in annons på nätet idag om morfars motorsäng som ska säljas, han hann knappt använda den eftersom han dog så snabbt i cancer. Hoppas någon annan snart får användning för den. Sattte också in pappas fälgar till en bmw som han säljer. Får se om det kommer in några samtal snart. :)

KRAM !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0