Toby Keith 11.11.11

Hej igen , gått två dagar nu som jag inte bloggat ! Men vetni vad ? Jag har en bra orsak ! Jag ha varit på konsert i Helsingfors !! ;) Uuh, yeah ! Åkte in till Salo med bil med Kim, tog tåget till Helsingfors, checkade in på hotell Aleksanteri och gick omkring lite tills konserten började, efter det sovde vi och följande morgon (idag) steg vi upp och åt gott morgonmål samt tog oss en shoppingrunda ! Roligt veckoslut nog . :) Slutligen tog vi tåget tillbaka till salo och då bil hem igen ;)

Var alltså på Toby Keiths konsert, med Jill Johnson som förband ! Tummen upp till konserten ! Tog inga egna bilder så det får bli googles + lite musik av honom från youtube ! ;)

ps. måste tillägga till denna video. Hahah, då han sjöng den live.. och ni vet där han sjunger sådär " Wanna talk about mee ! ... Talk about meeeee ! "  sådär högt ni vet,  jag lovar jag fick kalla kårar och håren reste sig på armarna ! :'D hahah  !


kul video ^^

Tuff sång  ;)

bra sång :)


Och slutligen en mycket omtyckt sång av honom, otroligt fin måste jag säga ! Värd att lyssna ! :)


KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0