ursäkta om jag inte håller med eller helt enkelt inte förstår ...

... att Coca-Cola lär ska ha olika smak beroende på varifrån du dricker det ?


Är det verkligen någon smakskillnad ? Isåfall får nån gärna ta och förklara för mig vad det beror på, because I don´t get it ! Kim och min syster vänder sig alltid emot mig då jag vill hålla fast vid min åsikt om att jag inte tror att det kan ha någon smakskillnad beroende på om du dricker det från en glasflaska, plastflaska eller metallburk ? Jag bara inte förstår det helt enkelt. :P

Vad tycker ni ? smakar colan olika beroende på vartifrån du dricker det ?

K O M M E N T E R A    &   B E R Ä T T A !! ;)


KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0