vad gör jag uppe såhär sent egentligen ?

Hmm, kan man ju fråga sig va ?
Svaret kommer ganska bra, blir störd på att inte kunna somna då näsan är täppt som nåt annat fan så man inte fåt luft och huvudvärk med stegring har man också. Nog är man trött alltid, säkert tack vare huvudvärken för det mesta, men ändå vill inte man somna. Som tur var hade jag datan brevid sängen som sysselsatte mig en stund, försöker alltså bli så trött att jag bara ska somna, men tror nog det är dags att säga emot nu och helt enkelt bara försöka somna. Imorgon blir väl ingen skola för mig igen då eftersom Mr. Stegring är på besök igen, stört..
Nåja, ska försöka krya på mig. Skickade iväg två texter till skolan också som skulle va gjorda, men nu !
Godnatt !
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0