bara för att jag måste ..

[x] jag är över femton år
[ ] jag är singel
[ ] jag är en man
[x] jag är en kvinna
[ ] jag är gift
[ ] jag har glasögon/linser
[ ] jag lider av astma
[ ] jag har ätstörningar
[ ] jag tar medicin
[ ] jag har varit på behandlingshem
[ ] jag lyssnar på death metal
[x] jag äter godis minst en gång i veckan
[ ] jag äter ingen frukost
[ ] jag har barn
[ ] jag äger minst tre kent-skivor
[ ] jag har jobbat på en djurpark
[ ] jag älskar att spela spel
[ ] jag brukar spela poker på nätet
[ ] jag är beroende av nikotin
[ ] jag dricker mig full minst en gång i månaden
[ ] jag har varit hög
[ ] jag är homosexuell
[x] jag har varit utanför sverige
[x] jag har varit utanför europa
[ ] jag har varit i någon av länderna polen, ryssland, ungern eller ukraina
[x] jag sjunger i duschen
[?] jag ryser om någon stryker mig på ryggen
[x] jag går i skola
[/] jag gillar skolmaten
[ ] jag tränar idrott på elitnivå
[x] jag äger ett gymkort
[ ] jag är blonderad
[ ] jag är nöjd med mitt utseende
[x] jag är onöjd med mitt utseende
[ ] jag är en friluftsliv-människa
[ ] jag bor i en storstad
[ ] jag bor i norrland
[x] jag har flyttat någon gång under min livstid
[ ] jag har varit på hultsfredfestivalen
[ ] jag har varit hos en psykolog
[ ] jag äger något plagg från J.Lindberg
[ ] jag är snygg i glasögon
[ ] jag är vegeterian
[ ] jag är/har varit modell
[ ] jag äger en porrtidning
[ ] jag läser en bok varje månad eller mer
[ ] jag har varit besatt av harry potter
[x] jag tror på spöken
[x] jag har varit kär
[x] jag har skolkat
[x] jag har låtsats varit sjuk
[x] jag har svikit en vän
[x] jag äger en svart klänning
[ ] jag har gått ensam på bio
[ ] jag äger en diktbok
[?] jag tycker att ola salo är snygg 

var tvungen eftersom jag tror jag typ har lika tråkigt nu som Jullan hade då hon gjorde den ;) Hahah

kolla in hennes blogg också, www.jjulieths.blogg.se  !

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0