fuck you phone ! äh, who needs you?! no one ! euhm.. .. I do.

Hatar min telefon just nu, gjort det sen sommaren typ. Den började cepa sig med att inte tillåta mig svara till vissa som ringde, eller ta emot meddelanden samt svara på dem. Jävligt irriterande, stackars Kim började ju fundera varför jag inte ville svara då han ringde. :/ :) Haha, förde den på reparation men det täckte tydligen inte försäkringar, var väl nåt virus elr nåt. Så att.. nu hamnar vi betala 30 euro bara för att få ut en värdelös telefon samtidigt som jag måste använda pappas. -.- x) + att den cepat sig aningen idag också. äh, snart har man ny igen.. hoppas jag. Ska försöka fixa en ny så småningom. :) Sen blir allt normalt igen ^^




KRAM !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0