hästkväll

Kom hem för dryga timme sedan, har varit i skolan och sedan direkt på zumba efter det och sen ännu genast vidare till hästkvällen som ordnades i Agri idag. ;) Mycket program.
På hästkvällen pratades de om hästmassage och så bjöds det på kaffe/saft och smörgås och morotskaka. Hittade ett täcke för 10 euro, grep för 15, en såndär lurvig mjuk grej som man lägger på sadeln så man ska ha lite varmare om baken på vintern då man rider för 7 euro samt sadeltvålspray för 10 euro. Jag har aldrig förut använt mig av sadeltvåls-spray, så får se hur det funkar. Låter ju som perfekt för mig som så sällan ger mig tid att putsa allt, me dethör ska man då bara behöva spraya på allt, låta det stå en stund och sedan torka av så ska det vara rent och snyggt igen + att det då ger en skyddande yta för smuts o sånt. ;) Hope it works.
Orkar nog inte lägga upp någo bilder , haha.. Latmask (a)

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0