hmm.. vad om man skulle ta en varm duch..

haha, ja vet att klockan kanske e lite  giför mycket för att börja tänka på det nu men.. jag bara måste, så nu > varma duchen ! ♥ o hey btw ! gissa vem som ska få en filmkväll med middag, läsk, godis och 30 min massage av pojkvännen ? JAG !:D Moahaha ! längtar redan !

maha.. o så som jag fjantat mig med tidtabellerna imorgon och lovat ridlektion till en flicka blir det nog att sluta skolan tidigare så jag ska hinna. har givit två tider, varav ja redan med första märkte att nej dethär går inte, samma visade det sig med andra nu så jag orkar inte börja " rådda" med det igen så jag tar helt enkelt och slutar tidigare så ja hinner och flickan inte blir besviken. :)


KRAM  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0