jag skulle lägga mig tidigt..

.. MEN jag råkade visst missa. Hade planerat att gå och sova typ 9-10 tiden redan, men det slutade med att jag slapp och sova 22:40 typ. >.< Jajja, så kan det gå.. :P

Nu sitter jag då på rella lektion, har vaknat typ först nu.. Innan det var jag jättetrött, nog för att jag e aningen trött ännu också. Men inte lika farligt som då jag nyss hade vaknat. Nu är det så mörkt på morgnarna också så känns nästan som om man stiger upp på natten, alltså e ja ännu tröttare än på sommaren.

Idag har jag skola till ca. 16.00, har ju brusa också sidu.. Efter det har jag försökt passa in en liten flicka som ville komma och rida, hon har varit förut ett antal ggr nog. :) Men sen måste jag vidare på gitarrlektion. Blir alltså ungefär att flickan får komma en halv 5,5 . Rider till typ, halv 6,6 och så åker jag iväg halv 7 till gitarren ^^

igår var jag på zumba då igen, Kelly hade sin första lektion för oss. Hon ska alltså ta över då vår riktiga tränare går på mammaledigt, hon e nämligen gravid och ska väl få barnet nästa mån och hade ännu svårt att hålla sig borta från att zumba igår, hon var nog med förra veckan också. ;) hahah.

Nu ska jag fortsätta va lite aktiv ! ;) ha det bra !


KRAM !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0