lite om nu och då ^^

Jaa alltså just nu sitter jag på lektion, rella. Annars händer inte direkt så mycket, märkte återigen hur bråttom en del människor tycks ha då de kör till jobbet. Det var nämligen lite stopp på vägen eftersom en grävmaskin stod där och grävde nåt vid vägen så det blev samlat en bilkö från andra hållet mot vart jag kom ifrån som väntade på att få köra förbi, de såg dock att jag kom . Men som t.ex. bilen bakom mig tycktes då inte alls kolla vad den har framför sig , den körde som fastklistrad i mig liksom , skulle bilarna på andra sidan just då valt att köra om skulle jag varit .. jaa.. pannkaka helt enkelt. Tidigare här i dagarna var det en bil som körde om mig just då det kom en lastbil emot, soo stupid. Vi var slutligen tre i rad  som passerade samtidigt ! Idiotik säger jag bara .. Fick typ köra utanför vita linjen.

Mitt råd: starta tidigare så behöver du inte uppträda som en fara för andra i trafiken, tänk på att det inte bara är du som är ute i trafiken. Du kan bli andras faror.

______________________________

Med menar jag mer igår, eftersom jag inte hann blogga igår så gör jag det nu. Däremot hände ju inte direkt nåt speciellt igår, annat som att jag åkte till skolan, kom hem på håltimmen och mockade stallet, åkte tillbaka till skolan för att ha gymnastik, har ju börjar dansa till gamlas dans. Ganska roligt , haha :)
Efter det åkte jag iväg till Actiwell och Janica kom med, roligt med sällskap nångång också ! Sen kom jag hem och tog ut Röni på en ridtur, skön dag. :) Senare åkte jag iväg till Kim med hans mamma.

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0