♥ nananaaa, höstlooov ! ♥

Ohlalaaa, höstlov :D härliga tider hörni !
Haft en jätteskön dag hittils ! Sov hos älsklingen inatt, åkte hem med honom i morse, tog ut hästarna och sånt, mockade stallet o såntdär vanligt, efter det åkte jag iväg till gymmet ! Så skön känsla efter att man varit där ! :)
Sen kom jag hem och skulle göra ärtsoppa till papsen och mamsen som skulle komma hem och äta, men så de inte skulle bränna i bottnet bad jag min syster att röra om lite tills jag vart och spolat av mig snabbt från duchen och då jag kommer ut är det världens kalabalik då det hade börjat koka och det strittade lite hit och dit med varm soppa, alltså var inte det heller bra... huhhu.
Skulle ha fortsatt göra mat ofräsh bara. -.- nåjaa, strunt i det nu, sånt händer :)

Nu e de iallafall höstlov och livet leker :D , en stund igen..

KRAM !

ikväll säkert zumba, sen får man se vad man allt hittar på ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0