stanna upp och fundera ett tag

Förstår inte varför somliga tycker de har en viss rätt i att bestämma över ditt liv, bara förstår inte.
En vän till mig skrev nyss om råd för vad hon skulle göra eftersom hennes föräldrar inte gillar killen hon nu är tillsammans med så mycket. Hon har alltså inte vågat berätta det för dem eftersom hon varit rädd för att de ska bli arga och inte tycka om det.

Tänker säga precis vad jag tycker  nu, snälla.. låt kärleken komma och gå som den vill. Man kan inte styra någon annans känslor, det bara går inte. Älskar man någon så gör man det, that´s it and you have nothing to do with it ! Lämna det över till dem, är det inte meningen att de ska vara tillsammans, ja då kommer det helt enkelt inte hålla, men är det meningen, ja då går det vägen.
Men försök aldrig påverka kärleken, man kan inte rå för sina känslor !
Jag pratar ju btw inte endast om en person nu, jag känner fler som har haft liknande problem och situationer.

Men men, det viktigaste är alltså : Lyssna på ditt hjärta och följ det ! It´s your life, live it !



just ja, det var en sak till.. Kom ihåg !

oavsett om det är :

tjej + tjej
kille + tjej
kille + kille

ÄR DET OCKSÅ KÄRLEK ! ♥

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0