tråk-lista-när-man-inte-har-nåt-att-göra !

Måste apa efter Jullan med en tråkig lista ;)

(x) varit kär 
(x) blivit dumpad 
(x) dumpat någon 
(x) flugit 
( ) sett någon dö 
( )sett en del av mig själv brinna 
(x) gjort en snöängel 
(x) hoppat i en vattenpöl 
(x) tittat på en solnedgång 
(x) sovit under stjärnorna 
(x) blivit kittlad 
(x) blivit missförstådd 
(x) haft kramp 
(x) känt mig som en utstött 
(x) hatat mitt utseende 
(x) ifrågasatt mitt hjärta 
(x) varit vilse 
(x) känt som om jag håller på att dö 
(x) gråtit mig själv till sömns 
(x) sjungit karaoke 
(x) fångat en snöflinga på tungan 
(x) åkt rullskridskor 
(x) fått en önskan inslagen 
(x) sjungit i duschen 
(x) drömt att jag gift mig med någon 
(x) fastnat med tungan i metall 
(x) stannat uppe hela natten 
( ) brutit ett ben 
(x) legat på sjukhus och blivit opererad 
(x) skrattat så mycket att jag grät 
(x) gråtit så mycket att jag skrattade 
(x) glömt någons namn 
(x) sovit naken 
(x) känt mig elak 
(x) badat naken 
(x) fått en stöt 
( ) en tatuering 
(x) en piercing 
(x) ljugit för en kompis 
(x) saknar någon just nu 
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi 
(x) fuskat när jag spelat spel 
(x) varit ensam  
(x) varit full
(/) varit i slagsmål 
(x) varit  utomlands 
(x) vunnit en tävling 
(x) gjort upp eld på en strand  
( ) hånglat med en tjej 
( ) druckit hembrännt 
( ) varit uppe i Kaknästornet
(x) kört av vägen
(x) druckit öl i bastun
(x) rullat naken i snön
(x) paddlat kanot
(/) varit i knytnävsslagsmål
(x) pussat en häst
( ) hoppat fallskärm
( ) blivit arresterad
(x) varit elak
( ) mjölkat en ko/get
( ) betalat i naturalier
( ) besökt en spådam
( ) åkt motorcykel utan hjälm
( ) simmat 25 m under vattnet utan att andas

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0