we wanna sleep all days, and party all nights !

yes, that´s what it´s like .;)
Fick se många fina kostymer som alla hade klätt ut sig till. Det var faktigst jätteroligt ! :D Dansade och sjöng så jag blev hes för resten av kvällen. Träffade även nya människor , riktigt kuliga ;) hahhah , elr nåt.
Bilder kommer väl senare om jag får nå av paparazzi-Jullan ;D
Ja btw, själv kom jag dit som pirat. Fast man kunde bra tolka mig som musketör också :) What ever, båda funkar.
Menmen, bilder kommer senare :D
En typ.. vän ? råkade faila lite igår också, stackarn . Han stod oh snackade med oss nere vid vägen där det också står en del bilar parkerade. Då hans öl var slut slängde han flaskan över axeln, tänkte inte destu mer och plötsligt hörde man ba " Krash " och " tuut, tuut, tuut , tuut , tuuut , tuut !! " osv. Han hade träffat en bil där bakrutan gick sönder och larmet kom igång, hups . :o
Nåjaa, alltid kan man inte ha turen på sin sida. :s ^^
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0