aldrig fel att sluta 10:00

Klagar verkligen inte då man endast hade en lektion engelska idag och fick sluta 10:00. Har hela dagen ledig för att göra ingenting, härligt ! hahah. Chillar alltså på soffan med min lille kissemiss som ligger och tvättar sig nöjt då han slipper vara utan " kupan" han har på sig då jag är med och ser vad han tvättar, han har ännu problem med bölden på nedre delen av magen så han har varit till veterinären och haft en liten slang som för ut all vätska som samlas där, men igår var han till veterinären och slapp den också. Dock måste han ha "kupan " på ännu, får se hur det fortsätter nu. Jättetrött och så, borde kanske lägga mig och sova en stund, vet inte ? Borde dock också städa stallet och senare ska jag på zumba !! :D men det är först 5.. Trodde aldrig jag skulle tycka det var såhär roligt, haha . :)
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0