Dag 1 - Om mig

Ni har nog hört dethär förut men.. eller inte vet jag, kanske, kanske inte .:P
Menmen, mitt namn är då Heidi Lindberg, jag bor i södra Finland tillsammans med min mamma, pappa och min lillasyster. Jag har växt upp med djur så att leva utan dem vore en mardröm, för tillfället har vi två islandshästar, ett marsvin, två kaniner och två katter. Men har haft många andra djur också. :)
Jag är 17 år och älskar allt som har med hästar att göra, rider själv och har nu ridit i typ.. 10 år ?
Fick min första häst då jag var 11, 12 ? och min andra kom då 11 månader senare då min första häst, "Röni" fölade. :) Så nu är då "Röni" och min andra häst, Prins mitt liv. Prins är nu 4 år och jag har nyligen börjat rida in honom. ska bli väldigt kul att se hur det går i framtiden eftersom hans pappa är en av Finlands främst eftertraktade islandshästar ( Finsk mästare i tölt ) men han har även hamnat på 8:e plats i världsmästerskapen i Österrike. Så hästarna är alltså mitt största intresse, därefter gillar jag även att sjunga väldigt mycket och har ställt upp på en del evenemang med sång och sånt och spelar även lite gitarr. Nyligen har jag också börjat med Zumba. Jag tycker även om att tillbringa tiden med mina vänner samt pojkvän, är däremot ingen plugghäst fastän jag valt att studera på ett gymnasium.
Vet inte riktigt vad mer jag ska berätta om mig nu, men om det är något mer ni vill veta.. FRÅGA ! :)

Jag & Röni
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0