dag 3- mina föräldrar

Min mamma Maria, kallas " Iia " . Fyller år den 18.11, är nu .. 43 år ? , har ett stort intresse för att göra saker. Hon sitter gärna och gör ihop en massa olika hantverk då hon har tid över, tycker nog hon är rätt så duktig också ! :) Mamma jobbar som barnträdgårdslärare på ett mindre dagis.  Mammas personlighet är nog rätt så lugn då inget pressar henne, men då det blir mycket program på listan går det lätt över till stress. Mamma är också en riktig kattmänniska !  kort sagt världens bästa mamma ! :)

Min pappa Niklas då, kallas " Nicke ". Fyller år 25 Augusti och blev nu i sommar hela 40 år. Pappa tycker om att bygga och har även ett intresse för motorcyklar och sådant. Han gillar även att kolla på programmet " Ceasar Millan - dogwhisperer" och har nog en egen liten dröm om att skaffa hund någongång igen. Pappa jobbar med att sälja virke på en butik. Pappa är en otroligt lugn människa, nästan lite för lugn ibland vilket kanske inte alltid är så bra. Speciellt inte då man har brått någonstans, däremot måste jag nog erkänna att jag är rätt så likadan. (a)
Han är såklart också världens bästa pappa ! ;)

ni får en pytteliten bild på dem eftersom jag inte vet hur synliga de vill vara på bloggen . ;)  hahah. sorry ! ps. bilden är tagen på pappas kalas i somrast då släkten hadde en liten "lek " för dem. ^^ 

Sådär allmänt om båda är bägge två väldigt lätta att prata med, jag vågar gå och tala med dem om något pressar mig väldigt mycket om jag känner för det, de är nog goda lyssnare. :)
Tack mamma och pappa !

KRAM  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0