dag 4 - mina misstag

Jaa, ingen är ju perfekt så att säga. Men tänk vad bra det är egentligen ! Usch vad tråkigt om alla skulle vara helt felfria. Alla gör vi våra misstag, men för att kunna gå vidare utan att hänga upp sig på sina misstag måste man bara tänka frammåt och glömma bort vad som varit och samtidigt komma ihåg att förlåta.
Jag har gjort många misstag i mitt liv, men vet ni.. trots att jag har många jag bara önskar vore ogjorda klarar jag ändå av att försöka glömma dem och bara fortsätta vidare. Tänker inte gå in så mycket på vad jag gjort fel, men jag kan inte påstå att jag aldrig gjort misstag. Det är helt normalt, bara att acceptera det.
Life is hard, get used to it !

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0