Gash ! mina fötter !

- it hurts a lot... :s I really mean it !
Har gått runt i Åbo hela dagen ( nästan iallafall ) i mina klackskor, kanske inte så bra val att välja klackskor en sådanhär dag då man ska till stan i flera timmar, men okejj.. visste inte vi skulle behöva gå såhär mycket. Har gått typ 10 km. -.-
Först åkte vi då buss dit med skolan, gick igenom domkyrkan och kollade lite med våra tyska utbyteselever då. Sedan gick vi därifrån till Forum Marinum ( nå sjöfartsmuseum elr nå) och kollade där, tråkigt.. verkligen.
Efter det ville vi visa tyskarna Åbo slott så vi gick dit och kollade runt o.sv. en rätt så lång tid eftersom det då också tar mycket tid att gå igenom där + då allt man möter typ ska fotas. x') hahhah, eller det gällde då inte mig men. (a)
Okejj, iallafall.. så sen då vi kom ut från slottet märkte vi att sista bussen tillbaka in till centrum hade åkt för 10 minuter sedan alltså blev det bara att gå dit ! -.- Hade redan då sjukt ont i fötterna så jag blev ju astrött och tog av mig skorna och gick strumpfota in tillbaka till centrum, shacket glodde nåååågot. -.- Men vadådå? har ni aldrig sett en människa gå strumpfota på gatan förut eller ? bildbevis finns faktigst också och många andra bilder, men dom måste jag nog få av Jullan först, som var dagens paparazzi ! ;) <3

Mina fötter borde få ett stort tack för att de orkar bära vidare mig trots så hög smärta, de borde få ta ett varmt fotbad, få massage och så mycket mer ! Tack små fossingar. ;) hahah .

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0