godmorgon på er !

Igår var jag alltså till Ekenäs marknaden med Kim och hans föräldrar som också kom med. En massa tält och en massa fina grejjer som folk säljer, men nog måste jag säga att alla grejjer påminner alltid lite om varandra. Smycken här ( nästan alltid liknande ), hattar där, kläder dit och korgar dit samt en massa bär och bakelser. Nåväl, Kims mamma kastade pil och vann en playboy-bunny dyna som hon gav till mig eftersom inte Kim ville ha den i bilen eller något och hon inte själv ville ha den . x')

hihi, fin va ? :'D

Men att jag fick dendär dynan köpte jag även själv lite annat :

Här ska det lagas smoothie ! En bok med 200 olika recept på massor med goda juicer och smoothies.

.. och så två bitar till mitt ena armband, hahha.. Fanns en bokstav och det råkade vara ett K så det var väl meningen att jag skulle köpa det, billigt var det också.

KRAM  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0