visste du ..

att jag vill ha - en voffsing .
att min senaste kyss - var i morse (a)
att jag lyssnar mest på - ehm.. musik ?
att jag pratar - mycket, är social, jah :)
att jag inte gillar - falska människor
att jag avskyr när folk startar - rykten och annat tjafs
att kärlek är - något helt underbart för mig ! :)
att jag gillar att - rida, sjunga, spela gitarr, vara med vänner och pojkvän o.sv..
att jag alltid kommer att - försöka vidare och göra livet värt att leva !
att jag är hemligt förälskad i - hahah, ingen hemlig finns !
att sist jag grät var - nån vecka sedan kanske.
att min mobiltelefon är - cp just nu, den är på reparation..
att när jag vaknar på morgonen - sover jag gärna lite till.
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på väldigt mycket.
att idag har jag - vart i skolan, chillat framför tv:n med katten. ;)
att jag just nu tänker på - Ja du ;)
att i kväll ska jag - åka på zumba,natta hästarna + kanske träffa pojkvännen.
att i morgon kommer jag - gå till skolan..mer vet jag inte just nu.
att jag hoppas -
på mycket

Har du:
Någon som förstår dig? jaao.
Någon som du saknar? många :(
Någon som du hatar? hatar är ett väldigt starkt ord, så jag vet inte riktigt om jag vill säga det så hårt.
Vem kramade dig senast? Kim :)
Vem pussade dig senast? Kim :)
Vem ringde dig senast?  mamma.
Vem ringde du senast? pappa
Vem var hemma hos dig senast? mommo. ^^
Vem var du hemma hos senast? Kim !
Har du några kärleksproblem? nee.
Har du pratat med någon idag? hah, jodå !
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? njaa.

Jag:

Är singel? nej

Svär ofta? nee
Sjunger i duschen? sometimes ^^ 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? njaeh, inte direkt.
Skrattar åt dina egna skämt? de händer(A)
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
don´t think so.

Har du:

piercingar? öronen + näsan
Syskon? 1 syster
Jobb? nix
För många vänner? kan man ha det ?
Rymt hemifrån? njae..
Färgat håret? Japp.
Bra självförtroende? njae, ne..
Sagt "jag älskar dig" till någon? Jadå . :) 
Varit kär? Ja.
Gjort något olagligt? ehm.. nja?
Somnat i skolan? japp
brutit ett ben? ne
Tappat bort mig i min hemstad? ne
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jao.
Smugit ut utan lov? hahah, kanske hänt någongång. (a)
En hemlighet som ingen annan vet? Hah, jadå.
Sovit en hel dag? typ.
Somnat gråtande? någongång.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ehem, no comments.
Blivit generad inför folk? kanske, minns inte ?
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Mm
Ätit musslor? ne
Varit på en festival? njae.
Haft ett förhållande i under en månad? hahah, ja.
Blivit kallad player? nej ?
Färgat ditt hår svart? nix

Vad:

Längtar du till mest just nu? vet inte riktigt, få börja rida Prins på allvar tror jag ?
Ska du göra i helgen? dunno, förslag ? :D call me ! (a)
Har du för kläder på dig? mjukisbyxor + huppari ! <3
Gjorde du igår? var i skolan, städade stall o.sv. , träffade Kim och lagade plättar tsm ! :)
Ska du göra i sommar? långt dit, men ehem.. hmm.. simma ? träffa vänner ? :D
Åt du senast? mat
Har du för mobil? vanligtvis en nokia C5, men lånar pappas nu då min cepar sig. -.-
Vad köpte du senast? redbull ? >.<

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0