Zumbaa

kom nyss hem från att ha varit på zumba, min tyska vän Sabrina hängde även med. Tidigare idag hade jag endast en lektion engelska och sedan skulle vi på ett tyska möte för att sedan alla våra tyska utbyteselever skulle till Sagalunds museum och kolla, under tiden de var där åkte jag hem och senare kom även Sabrina och syster  hem med pappa. Var egentligen meningen att jag skulle på gymnastiklektion senare 14.30 men bestämde mig för att kolla lite igenom vad vi har till matteprovet som är i fredag istället. Måste väl kolla igenom det ännu lite senare ikväll, men före det ska jag duscha men den är upptagen nu så därför passade jag på att uppdatera lite under tiden ! :)
Imorgon är det då skärgårdstur.. -.- skulle inte alls orka åka till kasnäs, rosala o.sv. Så tråkigt ! :P menmen, får väl ta och överleva..

KRAM !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0