ännu en dag i Tyskland

So gick ännu en dag do.. :P Har fortfarande inte alla bokstäver so stör er inte po det , haha ! ;)

Men iaf, idag har jag gott till Bergbaumuseum mit dem andere och kollat in gruvmuséet do alltso. Har varit där förut so var nog anignen trokigt kanske, men helt okej.. sen gick vi upp i tornet, högt som faen och känns ju ännu värre do du ser igenom trappstegen du gor uppför.. :ss hui !
Har bilder nog, men dom kommer in bara jag är hemma.. So dem for ni vänta med att se ! ;) hahah  !

Noja, iaf.. efter det gick vi ut och ot po en restaurang med allihopa, efter det gick vi omkring po stan lite och kollade runt , träffade sedan de andra po Hauptbahnhof och tog senare sporvagnen hem igen. So nu har vi ätit och Sabrina har duschat, vilket jag ockso ska göra nu.. Imorgon bär det av mot Bryssel, hopas det är lite bättre väder do iallafall ! Idag var det nämligen tyvärr lite regnigt och molnigt, inte po morgonen .. men senare :/ Synd, menmen.. what to do.. :) Sommmarväder, värme och lite regn nu och do.

Men nu ska jag nog ta mig i duschen so jag sen kan go och sova, tidigt uppstigning imorgon ! Hör av mig !

-kram  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0