Halo !

So var man i Tyskland do ! Okej, alltso nu gör ja de klart för alla att de finns int alla bokstäver po dehär tangentborde so fundera int varför ja int skriver allt korrekt :D
Noja, iaf.. Vi tog alltso flyget till Düsseldorf igor och sedan toget till Bochum. Var hemma hos värdfamiljerna ganska sent, sen ot vi middag som de hade gjort i ordning. Jättegott ! :)
Vi pratade mycket o de fick en liten gova av mig fron Finland.

Idag har jag varit i skolan samt gott po stan en hel del. Po kvällen hade vi en välkomstfest dit alla tyska värdar och vi fron Finland kom. Där ot vi pizza & Sallad samt gjorde en massa olika typ "lekar " . Hmm, tyskar tycks gilla o smo roliga lekar :D haha . Noja, va nog helt roligt iallafall ! :)

Toget använder vi oss av typ helatiden (okej vi gor en hel del ockso men iaf ), haha .. Har typ alltid varit i sista minuten so vi hamnat halvt springa till toget so vi inte ska missa det :D haha !

Imorgon blir det Bergbaumuseum och sedan shopping po stan ! Blir nog helt nice, fast ja ha varit i detdär museumet förut s ganska lite trokigt.. Men ja överlever ;) haha  !

Nu ska ja ta och sova ! Skriver av mig mer en annan gong ! :)

-Kram !

Kommentarer
Postat av: Thomas

Heei, det där låter ju jätte toppen! :)

Ahaa, så du skall vara riktigt en turist i Bochum? Du verkar trivas där i Tyskland, eller såsom du sade det "Tyksland", guud, jag döör!!! :D



Nojaa, de må nu vara lite tråkigt att besöka ett museum flere gånger. Phaha ^^



Sistaminuten, hmmm? E de så? Hahah, det kan man konstatera.

"Sätt fart på Heidi"

Heidi: "No jo jo"

-10 minuter senare.

"Vad är det som dröjer?"

Heidi: "Jag kommer jag kommer"

-Hoho ändå me dej Heidi! :D



(om du kan kommentera/svara på det här, så gör det mera än gärna!) ;)

2012-04-24 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0