Gamlas Dans 17.2.2012

Nåja, min data ha stridit emot lite med att ladda upp bilder o.sv. Men nu borde det iallafall funka en tid igen.. Hoppas iallafall det.
Tänkte börja med att visa upp lite bilder från Gamlas dans samt berätta om dagen lite ;)

Började med att åka och fixa håret till frisören, resultatet blev såhär :

Sen sprang jag vidare till sminkösen där hon gjorde en sånhär sminkning till mig.
Hon använde lite ett och annat, puder, ögonskuggor (guld och grå), mascara, kajal o.sv.
Äh, ni vet ;)

såhär

Sen var det dags för dansen att börja ! :D

ser ni mig ? ;) haha . Ljus och vinröd klänning :)

Jag & Addi. :) Hanna fota. :)


Jag & Tilda :)


tango, haha. vilken drömmande blick man har :'D



Jag & Wili :)


O så sjöngs de ju lite också ;) Nickelbacks låt- when we stand together.

dans me papsen :)

o såklart me faffa också ;)

gruppfoto :)






hadd en jäkligt bra dag ! :D
På kvällen blev det fest ! Härligt ! ;)
Vet inte om jag ska lägga upp dem, men kan väl säga att allt gick fint.. Vi åt god mat och dansade hela natten ! :D

Åt verkligen god mat, förrätt var det någon slags kycklingspett med något, sedan pepparbiff med pepparsås och efterrätten var chokladkaka med vaniljglass och jordgubbe  ! Så gott !

tack allihopa för en jäkligt bra dag ! Var kul så fan ! :D

-kram !




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0