haha, jo nice ! Jag & finska = ingen bra kombination !

halloj everybody ! ;)
haha , presenterade nyss mitt finska arbete som jag har tillsammans med Julieth (www.julieth.devote.se) och Matilda (www.tildamylife.blogg.se) . Fan vad trög jag är på att uttala årtal !
Haha, dumma Julieth som måste ha en massa sådana med ! :'DD det ska du få för lilla buse ! Själv ligger du dit och solar dig brun på någon fucking strand medan jag ska skämmas hit :'D

Nåväl, vi slutade ju nu iallafall så jag har ju överlevt trots det. Får se vad som händer till näst bara.
Min sommarjobbsshef kommer antagligen att ringa snart också angående hundvaktsärenden igen ;) hihi :D

Sådär allmänt vet jag faktigst inte riktigt vad jag ska berätta, har typ inget speciellt att berätta för er.. tyvärr.. :s

MEN vad bra att jag har börjat köra denhär list-grejen nudå ! Sådana dagar som idag då jag inte har så mycket att säga kan jag ju köra en sådan igen då ! ;)

So here we go !

No.3 - en viktig person i ditt liv

Hmm, som vi säkert alla vet har vi säkert alla en eller flera viktiga personer i livet, jag kan tyvärr inte välja ut en endaste en att berätta om. Så jag nämner iallafall några personer som är viktiga för mig.

1. Min familj såklart, alltså min mamma, pappa och lillasyster (såklart djuren också)

Min gulliga lillasyster Janina :)

bästa mor och far ! :)

2. Min pojkvän, Kim !


3. Mina underbara vänner !


bland annat ni. Matilda, Ida, Cessan, Therese och Julieth ! :)
Men som ni kanske redan vet (borde ha nämnt det för inte alls så länge sen?) så har jag även många andra fina vänner !

+ SÅKLART alla mina jättefina släktingar ! Ni vet , farmor, farfar, mormor, kusiner, far och morbröder, faster osv. !

Här är en bråkdel av dem jag talar om. Men iallafall, ni vet vem ni är ! :)

-kram !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0