visste du..

.. att jag älskade apor då jag var liten ? ;)
Gillar dem otroligt mycket ännu också, men då jag var liten var jag helt enkelt ett freak av dem. Har typ.. 15 kramisdjur som är apor ? samlade på dem, hade såklart också en favorit.
Han hette Monki, var en gorillaunge ;) Han hade massor av hår först, men såklart skulle man ju i något skede i dagis leka frissa också och klippa honom så han ser nu ut som han gör nu, stackare.. hahah ;)

+ att min bästa kompis Ida då också hade en likadan, det gjorde ju bara saken ännu roligare ! Hahah ! minnen :) De har nog fått va med om ett och annat, de skulle ju vara med överallt.









förstår ni nu varför jag gillar dem så mycket ? ;)

KRAM !








Kommentarer
Postat av: Thomas

Nemeeeen Heidi. Så¨sött! :P

2012-06-26 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0