chill framför tv:n

vaknade 09:00, skulle egentligen haft ridlektion till en flicka som har en häst här hos oss ;) Men sedan ringde hennes mamma typ 20 minuter före jag skulle ut och sa att hon haft aningen feber o så tidigare och eftersom det regnde och blåste lite ute önskade hon att vi skulle ta det en annan dag iallafall, alltså får vi se hur det blir imorgon bara. Ska ju iväg till kliniken med min pojke , Prins :/ menmen.. bra är ju det så kanske man får en förklaring på alla kolikanfall snart. Men skulle se sen då jag är hemma hur jag orkar och hur vädret ser ut ifall hon skulle komma imrn istället och rida då :)

Men nu ska jag ta mig ut och mocka stallet. ;)
KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0