dagens

Dagens humör: helt ok
Dagens borde: läsa på tyskaporv.
Dagens frisyr: enkelt och skönt, uppsatt i hästsvans.
Dagens smink: foundation och mascara bara.
Dagens klädsel: rosa sockor, svarta byxor , top och en huppari.
Dagens planer: åka hem från skolan, ge ridlektion till en flicka , gitarrlektion och provläsning
Dagens materiella vill ha: inget speciellt
Dagens beroende: hmm..?
Dagens tråkigaste: skolaa
Dagens låt : ehm, ja du.. det vet jag inte riktigt.


ps. igår ringde min sommarjobbsshef och undrade om jag kunde ta hand om deras urgulliga hund Tommi igen , denhär gången en vecka ! :D Varför skulle jag vilja säga nej? :D villvill vill.. hoppas ba katterna tål det ;)
KRAM  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0