hej, hallå ;)

sitter i Kims rum och kollar då han spelar golf på wii, hahah . Nördandet fortsätter alltså. :'D
Men var inte oroliga, vi har nog gjort nytta idag också. Vi har faktigst varit ute i det kalla friska vädret också. Kim gjorde något på sin pappas bil med honom och jag hade ut lille kissemissen hans en stund så den fick komma ut och röra på sig lite. ;) Lite kallt, men oj vad spännande det kan vara ;)
Sen kom vi då in och värmde oss lite till en film, Karate Kid. Faktigst en rätt så bra film ! :)
Handlar om pojken Dre (Jaden Smith) som flyttar från Amerika till China med sin mamma och blir mobbad i den nya skolan, han börjar få intresse för kampsporten Kung Fu och tillsammans med fastighetsskötaren Mr Han  (Jackie Chan) som har dolda kunskaper i Kung Fu börjar han träna på sporten och blir slutligen riktigt bra. Något som kunde vara intressant för vem som helst att se tror jag ! :)
Ps. tycker pojken är ju helt urgullig :'D hahah, och spelar jättebra också ! :) Men förstår ändå inte varför han placerats i min " årets snyggaste killar 2012" kalender ? Jag menar, han är ju så liten ? och inte kan jag ju precis påstå att han är " snygg" . Söt , ja.. men .. jaa :P han är ju så liten också?

KRAM !

Kommentarer
Postat av: Perssson0 från kamrat

Ja den filmen är bra.

2012-01-09 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0