hemma från skolan efter att ha dansat tassarna av sig

Japp, så var man hemma (okej jag kom nog hem för en stund sen men iaf ) . Skoldagen har känts ganska lång , elr ja iallafall i början av dagen. Senare gick den ganska snabbt där vid 12 - 14.15 för då hade jag ju typ håltimme så då satt ba jag och Jullan och flummade oss :'D haha :D på gympan dansade vi en massa och blev till slut helt snurriger av alla piruetter och shit ;') phaha !
Men iaf, funderade på att ta mig en skön ridtur nu. Mamma skulle kanske komma med och leda lilla Mårran så inte han heller blir ensam , stackaren.

Prins är ju nämligen på kliniken ännu :/ han hade ännu sand kvar i magen så idag slapp han ännu inte hem tyvärr :( Saknar min lilla pojke .. ♥ Hoppas han får komma hem snart, veterinären trodde att han kanske kunde slippa hem i torsdag / fredag. Får se hur det fortsätter. :)
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0