myser i mina nya tofflor

Har varit på Zumba och efter att ha nattat hästarna gick jag till bastun. Lugnt och skönt. Börjar bli kallare nu där ute så passade fint med lite värme !
Ja och tofflorna jag har på mig har jag fått av Gunilla och Henry, Kims mamma och pappa. :) Jättefina och supersköna ! ↓

värmer garanterat frusna fossingar ;)

Min telefon funkkar inte och nätet är jättetrögt. Men telefonen ordnar sig iallafall, senast imorgon skulle det vara åtgärdat. Var bara någon på DNA (abbonemanget jag har) som hade gjort något fel där  i misstag så. :P

Men nu tror jag nog jag ska börja göra mig klar för sängen, borde sova.
Hahah, i morse vaknade jag kl 05:48 av att jag var helt anfådd och inte ett dugg trött. Drömde att jag var i skolan och plötsligt skulle vi ha teater igen för föräldrar o.sv. Men jag kom inte ihåg det utan hade glömt alla kläder hemma som jag behövde till skådespelet ! Fick springa hem efter kläderna, var ju helt slut. Så kan det gå ibland, var nästan påväg att ta med teater kläderna till skolan idag bara för drömmens skull. Men det gjrode jag då inte, förstod mycket väl att det bara var en dröm. ;) haha .
KRAM  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0