prins sjuk igen ! förstår inte..

Ligger på sängen och chattar, lyssnar på musik. Försöker koppla av lite. Varit i skolan hela dagen, tills mamma ringde mig och jag svarade på min gympalektion, då hon sa " hej, kan jag komma efter dig från skolan nu? Prins ligger i hagen och matvägrar" . Den röda lampan tändes igen, ett nytt kolikfall.. :/
Jag ringde veterinär och fick tips att kolla tempen på honom, det gjorde jag. Han hade 37,4 grader ( alltså ingen feber) så jag började gå med honom tills hon kom. Gav lugnande och värkmedicin till honom, han avskyr sprutor.. öronan platt bakåt, stampar fram och tillbaka , kan inte stå still och varnar med att sparka. -.-
nåjoo, men fick till slut reda på att det var någon form av gaskolik blandat med lite förstoppning. :s Kan hända att vi hamnar in till klinik igen, tyvärr.. Får hoppas på det bästa nu bara. Vill ju han ska må bra. :/


KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0